HISS och DISS

Hiss.

Till personer som inte ljuger, utnyttjar för inget liksom.
Som säger jag älskar dig, men ändå menar dom det inte, det är sjukt!
Jag hatar såna människor, och det är ju mest killar som gör sånt, men även tjejer.
Jag blir så förbannad när man får höra av sina kompisar att det hänt att dom blivit utnyttjade.
Uh , det äcklar mig verkligen!
Jag skulle aldrig utsätta någon för det, det är verkligen hiss till dom som inte gör sånt!

Diss.

Det är personer som opererar sig själva, större bröst, mer putande läppar osv. osv.
Det är verkligen inte snyggt, och när detär push-up när man har större bröst ser det verkligen inte bra ut!
Kolla bara på Heidi Montag efter sina opertioner, det ser inte bra ut. Man ska kunna tycka om sig precis som man är utan några operationer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0