rubrik ?

Hej.
idag gick jag upp vid nio ungefär, åt frukost, satt vid datorn och fixa mig lite, sen åkte jag till mormor och tvätta min vinter jacka. satt vid mormors dator och kolla lite, men tänkte inte på bloggen , förlåt!
igår så var jag med älskling, vi var hos mig sen drog vi till awake vid halv nio ungefär.
det var ju talangjakt där igår och jag var med. jag sjöng en gång själv och en gång med ewwe.
det gick väl bra trorja..
jag vann inte, men det viktigaste var ju att jag hade kul och det hade jag, men jag var så fruktansvärt nervös!
det bästa jag vet är ju att stå på scen, men ändå så blir jag rädd och jätte nervös.
och snart så kommer älskling och jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men han ska iaf sova här inatt, ska bli jötte mysigt!
skriver mer sen ikväll och det lovar jag!


jag idag, redigera bilden för tyckte de såg cp ut innan ;)

Kommentarer
Postat av: tina♥

finis carro:D<3

2010-10-11 @ 12:56:20
URL: http://tiinavictoriaoddli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0