awake

Hej.
Idag var skolan bra, i slutet så fick vi typ gå in i ett tält oade ch kolla på massa olika stjärnbilder.
Vi fick nåt godis och en festis efter det, sen fick vi reda på matte provet, wiho säger jag bara.
Hade jätte dåligt :/
Men iaf ikv blir det awake, LÄNGTAR!
Och jo imorse så tog jag på mig mina älskling byxor som var tarsiga mellan benen, så jag gick till syslöjde och lappa ihop det, jag tyckte jag var jätte duktig !:)
Så nu kan jag använda mina favvo byxor igen, är jätte glad!:)
Tänkte jag skulle lägga upp bild på mina favvo byxor men allt cpar sig, FAN!
Men lägger in ikv eller sen om de funkar ;)


Kommentarer
Postat av: bex.

skulle du kunna vara snäll & rösta på min kompis Kevin



http://www.webresboras.se/veligast2010start/tb.php?id=137&v=1



skulle vart sjukt snällt !



Glöm inte kika in på min blogg med klart ;) ! / eran egna lilla bex.

2010-09-25 @ 14:49:21
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0