eronda.

eronda sfarqa.
du betyder så mycket för mig, stöttar mig alltid och finns där vid min sida.
jag kan inte förklara hur mycket jag älskar dig.
vi hamna i samma klass i sjuan, vi prata inte så mycket i början, sen när jag var med anna så blev det att vi börja prata mer och mer.
till slut hade vi blivit riktigt bra vänner och jag kunde prata med dig om vad som helst.
vi va inte så mycket med varandra på hösten i sjuan men till våren så blev det att vi va mycket , skratta hela tiden och verkligen hade jätte kul!
jag kommer ihåg en dag i våras när vi satt i no:salen precis när jonathan och mattias byt till vår skola, vi var as kära , du i jonathan och jag i mattias. även samma lektion blev vi bv´s, och det hoppas jag vi är fortfarande, du är den som förstår mig bäst dom här dagarna.
när allt är skit finns du där, vi kan skratta åt allt även om de inte är någon speciell rolig sak så skrattar vi.
och denna veckan har det varit fantastiskt att ha dig vid min sida, du har hjälpt mig varje steg, fått mig må bättre efter det som hänt.
jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig, för du betyder mer än du annar erja.
ett liv utan dig skulle va hopplöst, jag är så överlycklig att du är här, med mig.
för mig är du guldvärd!
eeeerja (L) ccccarru.



sorry, suddig bild :s

Kommentarer
Postat av: tina<3

sötisar:)!

2010-09-21 @ 19:08:47
URL: http://tiinavictoriaoddli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0