life goes on you know ♥

Hej.
skolan idag var bra , jag, amanda och irya var sociala i matsalen idag och sa hej till alla som gick förbi, även dom vi kände.
vi sa även till några gymnasie killar att dom var snygga och hade snygga rövar och så.
lite roligt , eller nej förlåt jag ska inte ljuga utan väldigt roligt!
skulle vart med irya och emelie idag men det gick inte så jag åkte hem och gjorde inget, efter några timmar kommer jonathan och moa, jonathan hämta sin tröja, för jag låna den.
vill ha den tröjan, jag älska jonathans tröja! hahah :)
om ungefär 40 minuter ska jag kolla på idol, längtar!
jag har en favvo i idol än så länge och det är snyggingen sebastian krantz.
han är så sjukt duktig!
men nu ska jag lägga mig och kolla på en film , skriver kanske sen , eller i natt.
vi ses! ♥


looooove ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0