åhh!

Hej, förut blev det ändrade planer om att jag skulle till Amanda ändå, men då så fick jag inte.
Så jag har väldigt tråkigt och vet inte vad jag ska göra, och jag måste va frisk denna veckan, för på tisdag skulle jag tydligen till stan med mamma och min lille bror och min mormor.
Och så ska jag gå på eclips med min underbara kusin Emmy. Och sen så ska jag ju åka till min farmor, så det är så stressit just nu, att jag är sjuk, och så ska jag till stan , och på bio och sen till farmor.
Hur ska jag kunna bli frisk på bara några dagar !?
Det gör mig riktigt arg, men nu ska jag prata med mamma och se hur vi ska göra.
Och jag har inte fått tag på personen jag ska ha tag i , för han/hon svarar inte på sms, så ja.
Jag får väl försöka ringa om jag vågar, jag är en riktgt fegis när det gäller att prata i telefon.
Och sen tänkte jag ha en tävling om någon vecka här i bloggen, när jag kommit igång riktigt med den och så.
Och först nu innan jag går ner och pratar med min mamma så ska jag lägg ut hiss och diss, så ni för veta vad jag tycker är coolt och inte, ska försöka mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0