jaha..

Har precis fått reda på att jag åker till skåne på onsdag och kommer hem på fredag.
Så jag kommer nog inte kunna ta med mig datorn dit, riktigt tråkigt faktis.
Men iallafall, det får räcka med ett inlägg på morgonen innan vi åker och ett på fredag kväll när vi kommer hem.
Vi ska dit på kalas för min mammas farmor fyller 90 och hon är inte så pigg längre så vill så gärna träffa henne.
Har inte träffat henne sen senast vi var i skåne oh fira jul och det är många årsen.
Och jag skrev ju att jag är sjuk, men jag tror jag börjar bli på bättrings vägen, så det är ju bra!
Och imorgon åker jag till stan hoppas jag orkar annars tar jag bara ett magiskt piller (ipren) så mår jag bättre, men nu ska jag fortsätta med saker på datorn.
Skriver i kväll eller imorn innan jag åker till stan så ska ni få se dagens outfit och hur jag ser ut , hm, det blir väl spännande?
Ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0