i´m sorry

Hej.
jag är verkligen ledsen att jag inte bloggar mycket, men jag är ingen blogg människa.
så funderara på att sluta blogga, jag orkar verkligen inte med det..
just nu sitter jag här och myser i min underbara pojkväns tröja, jag verkligen älskar den, har fått låna den idag.
men funderar på att gå och sova en stund, är jätte trött och har ont i ryggen och mår dåligt och har ont i kroppen.
så fårse om jag går till skolan imorn, vill det!
men nu ska jag försöka få tag på älskling sen ska jag nog sova en stund elr kanske va med honom, fårse..
godnatt, ni märker om jag slutar blogga, orkar bara inte med att sköta en blogg när det är så mycket man ska hinna med..
men iaf, alla får ha en superduper trevlig kväll, goooooood night!

ååååh vad jag stör mig! det går inte att ladda upp bilder på blogg.se
försökte göra det nu men, ååååh, det bara krånglar hela tiden, fixa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0