tv.

Hej.
Just nu ligger jag i sängen med datorn framför mig och kollar på tv.
Det var längesen jag gjorde det nu så tyckte de var på tiden.
Hade läkar tid på vårdcentralen imorse klockan 8:00 och så glömde jag det..
Så jag var där 11:45 och som tur så var den läkarn ledig som jag skulle ha så jag fick tid då dom tog blodprov och så.
Mina blodvärden var bra, förra gången hade jag jätte dåligt, inte bra!
Jag får ju inte vara med på gympan och det är bra för jag hade jätte ont i mina lungor och hade jätte svårt att andas så jag mådde inte så bra, men annars har dagen varit jätte bra!
Och såklart så har jag redan fått blåmärke efter blodprovs sprutan, det är jätte konstigt tycker jag..
Men nu ska jag kolla på tv, skriver mer imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0