tbx..

Hej.
funderar på att börja blogga lite smått igen.
just nu sitter jag hemma vid tven, är hemma från skolan för mår inte så bra.
den här veckan har inte vart rolig, min kille gjorde slut i tisdags så är jätte ledsen, men prata med honom igår, och det känns lite bättre, men gillar honom ändå väldigt mycket.
den här bloggningen går segt för jag är helt inne i tven, det är smallville, ett av mina favvo program.
ska försöka blogga sen, och göra om min designe, iaf försöka :)


nyaste bilden, har slingat håret och har börjat platta det igen. looooove it!♥

Kommentarer
Postat av: filippa

ne det ska åka till idol grejset !:)

men du skicka bilder kan nog fixa header nu

2010-11-13 @ 19:38:29
URL: http://filippahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0