dag med tjejerna

Hej.
Idag har jag vart me Irya oh alisha , när vi kom hem till mig så gjorde vi typ inget , sen satt vi på min stora dator vid sängen och låg och kolla på camp rock 2.
Efter den filmen var slut så satt vi vid datorn lite, sen gick jag och irya upp till coop och köpte chips och dricka så när vi kom tillbaka till mig så satt vi på karate kid den ny.
Dom såg 1:08:39 på den, sen var dom tvugna att gå hem.
Så jag har sagt hejdå till dom och så har jag precis tvättat av mig sminket, borstat tänderna och nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla klart på filmen.
Skriver imorn igen i skolan, syns då! :)


Kommentarer
Postat av: aliisha

jag vill se klart den, vi får göra det nån dag?! ;)<3

2010-09-23 @ 12:28:38
Postat av: johanna

va ? :D

haha.. det är min åsikt, acc :)

2010-09-23 @ 13:17:50
URL: http://jjohannapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0