kanske slapp dag?

Hej. Idag kanske jag ska vara med nathalie och jonas. Vi får se hur de blir med det, annars blir det nog en slapp dag. Ska kanske fråga om vi kan åka in till stan idag om de inte blir att jag är med nathalie och jonas såklart. Måste ha nya skor, mina tyg skor är trasiga och mina andra skor får jag blåsor av, och det är inte så skönt faktiskt.. Just nu ligger jag i sängen och bara mår gött. Igår var skolan sådär, det hände lite små saker men sen blev det bättre. På no:n igår så skrev eronda på min hand och jag på hennes. På ni står det L.y.c / e , det betyder , love you carro från eronda. På hennes står det love u erja / c. Eronda är verkligen fantastisk, hon är bäst! love u * Alla får ha en riktigt bra dag så skriver jag sen hur det blir om jag hinner. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0