kärlek

alla har olika uppfattningar om kärlek och om hur det känns när man ser den man är kär i.
för mig är kärlek en underbara känska om det funkar annars är det skit.
när jag ser den jag gillar går förbi mig i korridoren eller någon annanstans pirrar det till i hela kroppen och det är nästan så jag slutar andas och kan svimma i vilken sekund som helst av att bara kolla på honom.
som typ om han kommer fram till dig och säger hej och sen kramar dig, om den som jag gillar gör så kan jag bli helt till mig och nästan inte prata.
och allt kan även kännas rätt som om man vill att det ska vara så förevigt.
det kan fortsätta pirra i mig i kanske timmar efter jag pratat med honom.
detta hände mig i helgen att en jag gillat lite sen i sommras kom och krama mig och höll om mig och stog bakom mig och krama mig och jag kände att såhär vill jag att det ska vara, bara han och jag.
jag kände att jag ville va nära honom hela tiden och jag försökte verkligen att prata med honom mycket va med honom så mycket jag kunde.
så för mig att vara kär är det helt underbart!


Kommentarer
Postat av: irya

<3

2010-09-22 @ 09:11:30
URL: http://iirya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0