läger

Hej.
Kom hem för ett tag sen, har vart i medskog på läger me konfan.
Hur mysigt och roligt som helst, saknar alla nu jätte mycket men kommer ju träffa alla i skolan imorn.
Kvällen och natten var det som var bäst, jag var me Ewe hela kvällen och så vi var med jonna, sandra, sofia, malin, stevens, nilsson , felix och alex.
Vi hade sjukt kul och skratta hela tiden typ.
Haha, bästa kväll på år känns det som.
Längtar tills nästa läger är till våren, jädrar vad jag ska röja runt dom två nätterna vi ska vara där, jag kommer va slut på morgonen då, men vi fick jätte mycket fritid och fick vara i varandras stugor.
Det var riktigt kul, men nu ska jag börja göra mig i ordning, min kusin har fyllt 10 år så ska på kalas till honom sen.
Skriver när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0