musik.

Hej.
Kom hem från skolan för ett tag sen.
Har inte gjort så mycket, åt två smörgosar och en yjogurt ( stavas ?) när jag kom hem.
Så efter det gick jag direkt upp på rummet och slog på datorn.
Så jag tänkte gå och lägga mig och kolla på A walk to remember.
Jag älskar den filmen, den är så bra och jag gråter nästan varje gång jag ser den!
Som tur är så köpte jag den i våras när vi vart i örebro, precis en vecka innan skolan sluta.
Så på bara en helg kolla jag på den filmen 20 ggr, så gissa om jag såg den om och om igen.
Här kommer min outfit idag.
Och även omslaget på filmen !;)


tröja : cubus
byxor : bikbok
linne : ginatricot ( under tröjan )
strumpos : någon marknad

lite ful pose där, men det får duga ;)


looooove that movie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0