skolfoto

Hej.
Idag har vi tagit skolfoto i skolan.
Nästan alla tjejer har fixat sig hela dagen för att se as snygga ut och de gjorde faktiskt alla i klassen.
Jag och Eronda har haft hur kul som helst idag och hon betyder mest.
Har tagit MASSOR av kort idag, dom kommer kanske upp då och då här i bloggen.
Förlåt att jag bloggar för dåligt..
Men ska försöka göra det med mobilen i skolan när jag har raster och så.
nu kommer lite bilder , ska snart in till stan och köpa nya skor, skriver mer sen.


såg ut såhär idag.



jag och eronda :)



hahah, måns, isak, björn, alex och wille ligger på varandra, eronda sitter ovan på, she is the winner!;)

ska gå pappa kom nu , skriver sen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0