bio

Hej.
Förlåt att jag inte bloggat på över en vecka men nu har skolan börjat iaf och ska försöka blogga så mycket jag kan.
Var på bio idag med Mandis , vi såg på vampyrer suger, den verkligen ägde!
Och sen har jag även gått och förälskat mig i Miley Cyrus nya album Can´t be tamed.
Alla låtar är verkligen jätte bra, tycker ni ska lyssna på dom!
Va med Mandis i torsdags oxå, och jag är frisk efter tre veckor, det är skönt!
Men jag får inte va med på gympan på 6 månader, så mitt betyg i gympa blit nog inte så bra det här året..
Efter som mina organ är typ uppsvälda så om jag får en boll hårt i magen så kan något spricka och om jag har otur kan jag dö, så det var ändå bra med 6 månader.
Här kommer bild på mig och Mandis från i torsdags :)


Kommentarer
Postat av: sofia

ja, dom är underbart bra!:)

2010-08-23 @ 22:51:59
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0