hemma kväll.

Hej.
Idag var jag med underbara Sofia engqvist på bergvik där vi gick och kolla en snabbis sen drog vi hemåt.
Vi köpte en varsin förlovnings ring, vi är "förlovade" på lite skoj.
Och så köpte jag ett linne, det kommer bilder på min ring, min och sofias ringar tillsammans och linnet jag köpte och dagens outfit.
Idag ska jag vara hemma själv hela kvällen, eller inte hela , mina bästa killkompis kommer sen och håller mig lite sällskap om jag får tag på honom.
Vi ska bara sitta och prata, vi har inte pratat på jätte länge om livet och så, vi stog en stund utanför mitt hus igår och prata efter elva någon gång.
Bägge hade vart på awake och så.
Så jag har köpt dricka, godis och chips som jag ska gotta mig med sen ikväll hade jag tänkt mig.
Men ni får ha de bra så kommer bilderna nu :)


Det är min ring, jag har en stor sten :)


Min och sofias ringar, love!


Mitt linne jag köpte på hm för 69:90.
Lite slappt hemma linne.


Och dagens outfit, linnen från ginatricot, har två linnen på mig för annars syns det igenom.
thigts från bikbok, och så är jag osminkad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0