arvika marten

Hej.
Inte bloggat på ett tag nu, FÖRLÅT!
Har vart upptagen och sen har jag tyvärr inte orkat, men ska börja ta tag i bloggandet så jag iaf bloggar 1 eller 2 gånger om dagen.
Iallafall, idag har jag varit på arvika marten med mormor, morfar, mamma och min lille bror.
Köpte tre saker som ni kommer få se på bild.
Och så vill jag få tag på min älskling men jag vet inte hur, han sa igår att han skulle bort, så han svarar väl när han svarar. Kanske bloggar mer sen om jag har lust , ses kanske sen då ;)


ett armband som passar min stil perfekt, 49 :-


tröj, jacka. kommer användas som tröja, 250 :-


och så ett halsband där det är ett d på, som är lika med daniel, eftersom min älskling heter det.
nu har ni fått bilderna, ha en fortsatt trevlig dag /helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0