Mobilblogg, påväg till skåne.

Heeej, väldigt länge sedan jag blogga nu, just nu sitter jag i bilen påväg till skåne, ska bli kul att få träffa alla igen. Imorn blir det begravning för min gammel morfar, världens bästa.. Sen stanna vi nog i skåne tills på lördag tror jag, inte säker. Ska försöka blogga nu under veckan hur allt kännts innan begravningen och efter, det kommer bli jobbigt.. Men bloggar senare, när vi kanske är där nere, och så var jag i skolan förut och lämna in arbete innan vi åkte, alla i min klass kolla på mig som vad gör du här, ska inte du bort, världens blickar fick jag, lite roligt faktiskt, men hörs senare!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstade 5 / 5 på nelly klänning. Rösta tillbaka?



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=heizDAJLG8tLoC3zxsz7ENR4BRAGa0K8brufr5qwzX8bZxQNeEHi#Gallery

2011-07-14 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0